Capital.ba

CBBiH kupuje softver od 6,6 miliona KM

18.09.2024. / 12:55

SARAJEVO – Centralna banka BiH (CBBiH) planira potrošiti 6,6 miliona KM za nabavku softvera za upravljanje deviznim rezervama.

Centralna banka BiH

FOTO: Capital

Kako bi to realizovala ova institucija je objavila tender za prvu fazu nabavke ovog softvera  vrijedan 5,7 miliona KM bez PDV ili 6,6 miliona KM sa pripadajućim porezima.

U pitanju je pretkvalifikacija, kako bi se “prečistili” ponuđači, tačnije prikupljaju se ponude i provjerava da li prijavljene firme zadovoljavaju tražene kvalifikacije ili posjeduju određene sertifikate.

Nakon toga, planirana je druga faza u kojoj će biti kontaktirani oni koji su prošli prvu fazu. Njima se dostavljaju tehničke specifikacije za traženi softver, na osnovu koje pripremaju ponude koje će dostaviti CBBiH.

U objavljenom tenderu za prvu fazu je definisano da sistem mora podržati sve procese upravljanja deviznim rezervama centralne banke.

“Novi softver se mora uklopiti u postojeću IT infrastrukturu i dobro se integrisati u postojeći softverski okvir koji pretežno zauzima BRIS (Bankarsko Računovodstveni Informacioni Sistem – custom rješenje u upotrebi u CBBiH)”, navedeno je u tenderskoj dokumentaciji.

Definisani su i uslovi za dobijanje ovog posla, a jedan od njih je i uspješna realizacija najmanje jednog  ugovora koji se odnosi na implementaciju novog softverskog rješenja za upravljanje deviznim rezervama ili nadogradnja ranije implementirane predmetne nabavke u jednoj od centralnih banaka iz Evropskog sistema centralnih banaka, u posljednje tri godine ukupne vrijednosti minimalno 5.000.000 KM.

To softversko rješenje mora biti i danas aktivno.

Osim toga ponuđač mora imati dovoljan broj angažovanih stručnjaka za navedeni posao i to minimalno tri stručnjaka sa sertifikatom za implementaciju ponuđenog softverskog rješenja.

U ovoj fazi postupka se ne traže dokazi za ekonomsko finansijsku sposobnost kandidata, ali je precizirano da će ugovorni organ zahtijevati od ponuđača dostavljanje garancije za ozbiljnost ponude u drugoj fazi postupka nabavke, u iznosu od 1,5 odsto od visine procijenjene vrijednosti nabavke.

“Svi detaljni zahtjevi vezani za garanciju za ozbiljnost ponude biće definisani u dokumentaciji za drugu fazu postupka nabavke”, navedeno je u tenderskoj dokumentaciji.

Ponude za prvu fazu ovog tendera se mogu slati do 17. oktobra, a u konačnici će kriterijum za dodjelu ugovora biti najniža ponuđena cijena.

Ugovor će biti zaključen na tri godine, sa tim da je rok za implementaciju 12 mjeseci.

CAPITAL: V. P.

Preuzimanje dijelova teksta ili teksta u cjelini je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na www.capital.ba
Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!