BEOGRAD, Kompanija “Telekom Srbija” izuzetno je zadovoljna sa onim što je postigla na polju mobilne telefonije deset godina nakon njenog uvođenja, izjavio je danas generalni direktor ove komapnije Branko Radujko.
On je na konferenciji za novinare naglasio da su u “Telekomu” počeli sa dva korisnika svojih usluga, da ih je sada u Srbiji 5 300 000 a u regionu više od 7 000 000.
Radujko je naveo da je za godinu dana udvostručen broj korisnika mobilne telefonije ove kompanije u BiH, nakon kupovine “Telekoma Srpske”, a da su veoma dobri rezultati postignuti i u Crnoj Gori.
U “Telekomu Srbija” spremni su i na dalja širenja u okolnim zemljama, a možda i na drugim kontinentima ukoliko bude takvih zahtjeva.
Radujko je dodao da je “Mt:s” jedan od najprepozatljiviojih brendova u Srbiji i da je ovih dana donesen strateški plan razvoja do 2012. godine čijom realizacijom će komapnija biti potpuno modernizovana.
“Osnovni cilj jeste puna posvećenost `Telekoma Srbija` korisnicima i njihovim potrebama, stvaranje integrisane ponude, mobilne, fiksne telefnije, interneta i svih servisa koje budemo nudili”, rekao je Radujko.
Direktor Direkcije za komercijalne poslove “Telekom Srbije” Vladimir Lučić prisjetio se dana kada je kao mladi inženjer prisustvovao početku rada mobilne telefonije u ovoj komapniji, kada su mobilni telefoni bili luksuz, napominjući da je danas luksuz ne imati mobilni telefon.
Lukić je naveo da “Telekom Srbije” ima više od 100 000 korisnika “3G” mreže /brzi internet i video pozivi/, te da 2,5 miliona korisnika mobilnih telefona u Srbiji koristi internet usluge.
“Ideja nam je da svakog meseca pustimo nove servise, kako bi održali lidersku poziciju”, rekao je Lučić.
Radujko je rekao da će se ritam i obim modernizacije ove kompanije u Srbiji preslikavati na operatere čiji je vlasni u BiH i Crnoj Gori.