BEOGRAD, AIESEC Srbija, ogranak najveće organizacije koju vode studenti, ubuduće će svoju komunikaciju i saradnju sa partnerima i klijentima obavljati uz pomoć poslovnog informacionog sistema “Majkrosoft dinamiks CRM” (Microsoft Dynamics).
Taj sistem je jedno od najboljih softverskih rešenja za upravljanje odnosima sa klijentima koje danas postoji na tržištu i pokazalo se kao adekvatno u mnogim organizacijama širom svijeta.
Lokalna kancelarija “Majkrosofta” u Srbiji je prepoznala mogućnosti koje AIESEC nudi svojim članovima i toj studentskoj organizaciji poklonila svoje CRM rješenje, saopšteno je iz AIESEC.
“Verujemo da će nam ‘Majkrosoft dinamiks CRM omogućiti da poboljšamo kvalitet komunikacije sa našim partnerima i klijentima i da ćemo sada biti u mogućnosti da dostignemo i prestignemo naše ciljeve u oblasti eksternih odnosa”, ističe se u saopštenju.
AIESEC postoji u više od 100 zemalja na svijetu, organizuje više od 350 konferencija, pruža preko 4.400 mogućnosti za stručnu praksu u inostranstvu putem Globalnog programa razmjene.