ARANĐELOVAC, Pregovori sa “Pepsi kolom” o prodaji aranđelovačke kompanije “Knjaz Miloš” su u istoj fazi kao i pregovori sa svim drugim zainteresovanim kompanijama, izjavio je danas Rade Pribićević, direktor za korporativne i regulatorne poslove “Denjub fuds grupe” (Danube Foods Group), u čijem je sastavu i “Knjaz”.
“To je faza u kojoj zainteresovani kupci dobijaju uvid u neophodna dokumenta, kao i mogućnost da postavljaju pitanja koja se odnose na poslovanje kompanije, za koju se očekuje da će biti prodata do kraja godine”, objasnio je Pribićević povodom predstojeće prodaje ove fabrike vode i sokova u Aranđelovcu.
U ovom trenutku, dodao je on u izjavi Nacionalnoj novinskoj agenciji, nije moguće procjeniti koliko je uvećana vrijednost kapitala kompanije “Knjaz Miloš” od trenutka njene privatizacije, jer će se to znati tek pošto bude prodata.
Ono što, međutim, može sada da se kaže je da je “Knjaz Miloš” u potpunosti restruktuirana kompanija, koja danas mnogo bolje posluje nego što je to bio slučaj prije privatizacije, naglasio je Pribićević.
“Knjaz Miloš” je, dodao je on, povratio lidersku poziciju, bilježi konstantan rast prodaje od 2005. godine, tako da je samo tokom prošle godine prodato 230 miliona litara svih proizvoda i ostvaren prihod od 80 miliona evra.
Trenutno, “Knjaz Miloš” ima 36 odsto tržišnog učešća u industriji mineralnih voda Srbije.
“Denjub fuds grup”, koji je u vlasništvu investicionog fonda “Salford”, u svom sastavu ima i mljekare iz sistema “Imlek”, zatim subotičku, novosadsku i zemunsku mljekaru i zaječarski “Impaz”, kao i udruženi konditorski koncern “Bambi-Banat” i aranđelovačku kompaniju “Knjaz Miloš”.
U javnosti su se ovih dana pojavile informacije da su za preuzimanje vlasništva nad kompanijom “Knjaz Miloš”, što bi, najverovatnije, trebalo da bude okončano do kraja ove godine, zainteresovani i “Koka Kola” (Coca-Cola) i još nekoliko velikih svjetskih firmi.