PARIZ, Troškovi za reklame preko Interneta su lane u Evropi porasli za 40 odsto, na 11 milijardi evra, objavio je evropski ogranak američke grupacije IAB (Interactive Advertising Bureau) koja se bavi problemima reklamiranja.
Evropa na taj način pokušava da sustigne SAD, gdje je tržište “onlajn” reklama prošle godine zabilježilo rast od 26 odsto, na 14,5 milijardi evra, prenosi Internet sajt latribune.fr.
Dvije trećine evropskog “onlajn” reklamnog bužeta, kako je objavio IAB, potiče iz Francuske, Velike Britanije i Njemačke.
Analitičari taj rast objašnjavaju željom oglašivača da privuku pažnju više stotina miliona korisnika Interneta koji posjećuju sajtove za uspostavljanje kontakata kao što su “MajSpejs” (MySpace) ili “Fejsbuk” (Facebook).
U reklamiranje na Internetu najviše ulažu industrija proizvoda za zabavu, telekomunikacije, finansije i osiguranje.