BEOGRAD, Trend porasta kupovine “Mazdinih” vozila u Srbiji nastavio se i u maju, zahvaljujući čemu je u periodu od januara do maja japanska kompanija na našem tržištu prodala 312 novih vozila, što je povećanje od čak 113 odsto u odnosu na isti period prošle godine.
Do maja, najpopularniji modeli bili su “mazda2” (126 prodatih vozila), “mazda3” (87), “mazda6” (40) i “mazda CX-7 (25 automobila).
Samo u maju, u Srbiji su prodata 52 “Mazdina” vozila, što predstavlja povećanje od 67 procenata. Najprodavaniji modeli mjeseca bili su “mazda3” i “mazda6”, saopštilo je beogradsko predstavništvo japanske kompanije.
U međuvremenu, osim izuzetno uspješne prodaje, poboljšan je i kvalitet distribucije i servisne mreže “Mazde” u Srbiji.
“Sa proširenjem dilerske mreže u Srbiji, ‘Mazda’ povećava i kvalitet usluge i dostupnija je kupcima”, izjavio je generalni direktor “Mazde Srbija” Veljko Stojanovic, najavivši da će već u septembru “Mazda” otvoriti novi prodajno-servisni centar i u Čačku.
“Na ovaj način, naš brend u Srbiji postaje sve jači i sve smo spremniji da kvalitetom i nivoom usluga izađemo u susret željama naših kupaca”, rekao je on.