MOSKVA, Predstavnici kompanija za proizvodnju namirnica i napitaka iz Srbije predstavili su juče u Moskvi svoje proizvode menadžmentu trgovačke kompanije “Metro” (METRO Cash & Carry Ltd).
Pozdravljajući potencijalne partnere iz Srbije, menadžer “Metroovog” odeljenja za kupovinu prehrambenih proizvoda Aleksandar Aleksandrov izjavio je da je trgovinska mreža “Metroa” u Rusiji druga, poslije mreže “Iks 5” (X5 Retail Group), i da svake godine u toj zemlji u prosjeku otvara po osam objekata.
“Metro” u Moskvi ima 10 prodajnih objekata, u Sankt-Peterburgu tri, a još 27 u ostalim ruskim regionima. U njima se prodaju glavni ruski i međunarodni brendovi, naveo je Aleksandrov i dodao da je za proizvode iz Srbije, da bi se prodavali u toj prodajnoj mreži, potrebno da posjeduju inovativna svojstva i visok kvalitet, a da se o cijeni može razgovarati.
U Moskvi su predstavljeni proizvođači voća, povrća i prerađevina, mesne industrije, konditorskih proizvoda, vode, alkoholnih i bezalkoholnih pića, testenina i hemijske industrije, a ti proizvodi već su se dokazali u sistemu “Metroa” u Srbiji, rekao je Dimitrijević.
Svoju produkciju u Moskvi su predstavile kompanije “JUHOR-EXPORT” iz Jagodine, “Neoplanta” iz Novog Sada, “Bambi” iz Požarevca, PIK “Južni Banat” iz Bele Crkve, PIK “Bečej”, firme “Prima produkt” iz Subotice i “Agrokom” iz Donjeg Tavankuta.
Predstavili su se i “Rubin” iz Kruševca i “Vino Zzupa” iz Aleksandrovca, Kompanija IM Zlatibor iz Čajetine, “Vujić voda” iz Valjeva, “Vitamin” iz Horgoša, “Aleva” iz Novog Kneževca i NIS Jazak voda iz Novog Sada, “Centroproizvod”, “Beohemija” i “Foodland” iz Beograda, kao i “Zzitko” iz Bačke Topole, “Kondiva” iz Bujanovca, “Big Bull” iz Bačinaca, “Carnex” iz Vrbasa i “Greni export” iz Gornje Trnave.