KOPRIVNICA,Grupa Podravka je u prvom kvartalu ove godine ostvarila ukupan prihod od prodaje u iznosu od 784 miliona kuna, što je povećanje od 67 miliona kuna, odnosno 9% u odnosu na ostvareno u istom razdoblju 2007. godine, saopšteno je iz “Podravke”.
Porast prihoda od prodaje od 56 miliona kuna odnosno 9% ostvaren je u SPP Prehrana i pića te je tako ovo strateško poslovno područje u prva 3 mjeseca ove godine ostvarilo ukupne prihode od prodaje u iznosu od 649 miliona kuna.
U svim kategorijama proizvoda Podravka marki, unutar SPP Prehrana i Pića, ostvaren je rast. Najveći rast zabilježen je u kategoriji Pića i to u iznosu od 67%. Kategorija Mesni program i riblje konzerve zabilježila je porast prodaje od 25%, Podravka jela 15%, Dječja hrana, slastice i snack 13%, a Dodaci jelima 10% u odnosu na isto razdoblje godinu ranije.
SPP Farmaceutika ostvarila je rast prodaje od 12 miliona kuna, odnosno 10% u odnosu na isto razdoblje prošle godine, te je tako zabilježila ukupne prihode od prodaje u iznosu od oko 134 miliona kuna.
Kada je riječ o tržištima, Tržište Hrvatske ostvarilo je prihode od prodaje u iznosu od 402 miliona kuna što predstavlja porast prodaje od 6% te čini 51% ukupnih prihoda od prodaje Grupe Podravka. Rast prodaje SPP Prehrana i pića od 5% generisan je snažnim rastom prodaje Podravka marki (20%) uz ostvarenje dvocifrenih stopa rasta svih pripadajućih grupa proizvoda. Istekom ugovora o distribuciji Nestléovih proizvoda prodaja trgovačke robe na tržištu Hrvatske zabilježila je pad od 45 miliona kuna koji je u potpunosti nadomješten rastom Podravka marki.
SPP Farmaceutika ostvarilo je 75% prihoda od prodaje na hrvatskom tržištu i u promatranom razdoblju ostvarilo je rast prodaje od 7%. Od lijekova na recept najznačajniji rast prodaje ostvarili su lijekovi s učinkom na probavni sistem i izmjene tvari (51%), dok su u grupi bezreceptnih proizvoda dvostruki rast prodaje zabilježili dijetetski proizvodi.
Inostrana tržišta Grupe Podravka ostvarila su prihode od prodaje u iznosu od 382 miliona kuna što predstavlja rast od 14%. Najveći rast ukupne prodaje ostvaren je na tržištu srednje Evrope čemu najviše pridonosi rast prodaje SPP Prehrana i pića od 21%. Prodaja SPP Prehrana i pića zabilježila je na inostranim tržištima, pod uticajem rasta prodaje Podravka marki, rast od 13%. Najveći rast Podravka marki ostvaren je na tržištu jugoistočne Evrope (18%) te na tržištu srednje Evrope (17%). Najveći inostrani rast prodaje SPP Farmaceutike ostvaren je na tržištu Bosne i Hercegovine (75%) i to prvenstveno prodajom lijekova iz grupe srce i krvožilni sistem te grupe nervni sistem.