RIM, Prodaja novih vozila u Italiji smanjena je u martu 18,76 odsto, na oko 212.000 komada, a u prvom tromjesečju ove godine za 10,01 odsto, na oko 663.000 automobila, saopštilo je talijansko ministarstvo saobraćaja.
U martu prošle godine prodato je 261.370 vozila, a u prvom tromjesečju 2007. godine 737.374, prenjela je agencija Ansa, koja navodi da je minulog mjeseca podbacila i prodaja korišćenih vozila – za 6,08 odsto, na nešto više od 437.000 komada.
Lider u prodaji novih vozila među inostranim kompanijama, američki “Ford”, smanjio je isporuke za 31,01 odsto, na 16.355 komada, a sljede njemački “Opel” sa 14.743 registracija (22,8 odsto manje nego lane) i “Folksvagen” sa 13.648 vozila i padom prodaje od 17,15 procenata.
Proizvođač luksuznih vozila BMW je prošao nešto bolje, s blagim rastom prodaje od 0,64 odsto, na ukupno 8.081 automobila, dok su “Audi” i “Mercedes” smanjili isporuke za 6,95, odnosno 11,19 procenata, na 5.745 i 7.109 jedinica.
Japanski “Nisan” zabilježio je, nasuprot tome, u Italiji rast prodaje od čak 51,05 odsto, na 5.409 vozila, a isporuke robnih marki “Smart” i “Mini” skočile su 138,44, odnosno 60,36 procenata, na 3.064 i 2.120 jedinica.