BEOGRAD, Naftna industrija Srbije /NIS/ je najbolji korporativni brend, a gazirana voda “Knjaz Miloš” najbolja robna marka u 2007. godini – rezultat je akcije “Najbolje iz Srbije”, koju su organizovali Ministarstvo trgovine Srbije i dnevni list “Privredni pregled”.
Drugu nagradu za korporativni brend dobila je kompanija “Agroživ”, treću “Grand prom”, dok je Vojnomedicinska akademija dobila specijalnu nagradu u ovoj oblasti.
Drugu nagradu za robne marke osvojila je kompanija “Soko Nada Štark” za proizvod “smoki”, a treću “Dijamant” za margarin “dobro jutro”.
Najbolji brendovi u oblasti usluga su “Jat ervejz”, “Pink medija grupa”, Novosadski sajam, DDOR i Komercijalna banka, dok su najbolji strani brendovi koji su doprinijeli razvoju srpske privrede “Meser Tehnogas”, naftna kompanija OMV Srbija, “Henkel Merima”, “Karlsberg” Srbija i Rajfajzen banka.
Ministar trgovine i turizma Predrag Bubalo, koji je bio i predsjednik žirija, rekao je da bi ova akcija trebalo da se usmjerava ka izboru korporativnih brendova, a ocjenu samih proizvoda da daju potrošači.
Ministar energetike i rudarstva Aleksandar Popović rekao je da privrednici vlastitom inicijativom i putem svojih kompanija pokazuju ljepše lice Srbije, ne čekajući državu, koja zna da bude spora u takvim akcijama.