NJUJORK – Američki tehnološki div “Microsoft” saopštio je da je sklopio ugovor o kupovini internet kompanije “Greenfield Online” za oko 486 miliona dolara.
Navedenom akvizicijom “Microsoft” će postati vlasnik popularne veb stranice Ciao.com, koja posjetiocima pruža poređenja cijena različitih proizvoda te sadrži potrošačke recenzije.
To je prva značajnija “Microsoftova” akvizicija nakon što nije uspio preuzeti “Yahoo”, a njegova ponuda za “Greenfield Online” u vrijednosti od 17,50 dolara po akciji nadmašila je ponudu grupacije “Quadrangle”, koja je ponudila 15,50 dolara po akciji.
“Microsoft” je, takođe, izjavio da će u sklopu te transakcije prodati onlajn servis “Greenfielda”, koji marketinškim firmama i drugim korisnicima nudi potrošačka mišljenja u formi istraživanja. Navedene kompanije očekuju da će ovo preuzimanje biti završeno tokom zadnjeg ovogodišnjeg kvartala. Reuters