BANJALUKA – U prepoznatljivo elegantnom ambijentu hotela Courtyard by Marriott Banja Luka, u utorak, 09.12. je održana svečana dodjela prestižnih priznanja Superbrands BiH 2025. Ovaj događaj, koji već godinama okuplja najuspješnije brendove u Bosni i Hercegovini, ponovo je potvrdio izuzetan kvalitet, kontinuitet i povjerenje koje brendovi u BIH grade među potrošačima.
Dodjelu priznanja svečano je otvorila i uručila Slađana Vranac, CEO Superbrands BiH, naglasivši koliko je važno promovisati brendove koji svojim radom, inovacijama i poslovnom etikom utiču na razvoj tržišta i postavljaju standarde u svojim industrijama.
„Superbrands je globalno mjerilo uspješnosti i autentičnosti. Brend koji nosi ovu oznaku nije samo prepoznat, već i građen na povjerenju potrošača, na kvalitetu i dosljednosti. Zato je ovo priznanje više od nagrade – ono je potvrda dugoročnog rada i investicije u vrijednosti koje traju“, naglasila je g-đa Slađana Vranac, CEO ispred Superbrands BIH.
Dobitnici Superbrands BiH priznanja za 2025. godinu
Ovogodišnja titula Superbrand pripala je ove godine brendovima Bavaria, Afrodita, Nestro Petrol, Hemofarm Probiotic Probielle, Tefal, Wash&Go, Fabrika Coffee, Jelen pivo, Rowenta koji su svojim rezultatima i inovacijama ove godine obilježili domaće tržište.
Svaki od ovih brendova prošao je rigorozan proces evaluacije, uključujući ocjene Stručnog vijeća Superbrands BIH i emotivni doživljaj samih potrošača. Njihova kvaliteta, komunikacija, prepoznatljivost i percepcija potrošača na tržištu svrstali su ih u sami vrh poslovne i marketinške izvrsnosti u BiH.
U sklopu događaja uručene su i posebne plakete svim partnerima projekta koji kontinuirano podržavaju razvoj i vidljivost Superbrands platforme u Bosni i Hercegovini i na taj način daju svoj doprinos promociji najprepoznatljivijih i najinovativnijih brendova na BIH tržištu, te zajednički sudjeluju na afirmaciji kulture i discipline brendiranja u Bosni i Hercegovini.
Atmosfera koja slavi kulturu brendiranja
Događaj je okupio brojne predstavnike kompanija, marketinške i PR stručnjake, medije i poslovne partnere, stvarajući inspirativnu atmosferu u kojoj su se slavili rezultati, inovacije i snaga brenda. Pored svečanog dijela, prisutni su uživali u networking druženju, razmjeni iskustava i planovima za buduće inicijative u okviru domaće poslovne zajednice.
Superbrands BiH nastavlja svoju misiju da prepoznaje i promoviše brendove koji pomjeraju granice i inspirišu tržište BIH. Ovogodišnji laureati pokazali su da BiH ima snažne, stabilne i prepoznatljive i domaće brendove koji mogu stati rame uz rame sa globalnim imenima — i upravo to je najveća vrijednost ove platforme. PR

