RIJEKA, Dvojica mladih preduzetnika usred krize su pronašli recept za uspjeh – uložili su novac u krompir.
Dvojica Riječana svoj put do uspjeha pronašli su u prženim krompirićima. Riječ je o lancu pomfrit-barova, koji se proširio i na susjednu BiH, ali njegovi vlasnici ne misle tu da stanu.
Denis Polić i Andrija Čolak su osnovali kompaniju Surf and Fries. Ona funkcioniše po principu specifičnog “royalty fee” programa franšize koji je vezan za ambalažu u kojoj se krompirići prodaju, a za koju imaju patent. I davaocu franšize i franšizerima je u interesu da se proda što više porcija.
A to očigledno ide odlično jer su Riječani tokom 2011. ostvarili prihod od 40.000 evra, a ove godine očekuju rast od 20 odsto.
Ponosni na čokoladne krompiriće
Prije realizacije projekta sjeli su u avion za Ameriku i proputovali je uzduž i popreko kako bi pokupili najbolje ideje za svoj pomfrit-bar. Od četiri vrste krompirića mladi preduzetnici ističu one čokoladne, koje su ponudili prvi u svijetu.
Preduzetnički dvojac ima plan za širenje po cijelom svijetu, pa su tako u pregovorima za proširenje čak na Novom Zelandu i možda u Poljskoj, prenose agencije.
1 komentar
Molimo Vas da pročitate sledeća pravila prije komentarisanja:
Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]
Svaka čast. Nema šta, samo naprijed