BANJALUKA, Centar za unapređenje korporativnog upravljanja organizuje 16. novembra ekskluzivni seminar pod nazivom „Strategije tržišnog komuniciranja“, koji je namijenjen direktorima, vlasnicima preduzeća, menadžmentu, posebno menadžerima iz oblasti marketinga, članovima upravnih i nadzornih odbora, konsultantima i drugim poslovnim ljudima.
Teme na seminaru su:
1. Suština istraživanja tržišta
2. Strategije segmentacije, targetiranja i pozicioniranja
3. Osnovne dimenzije marketing informacionih sistema
4. Oblikovanje i upravljanje integrisanim marketing komunikacijama preduzeća
5. Upravljanje masovnim komunikacijama preduzeća
6. Upravljanje ličnim komunikacijama u preduzeću: direktni marketing i lična prodaja
Predavač na seminaru je mr ecc Ana Vuković.
Cilj seminara: Ukazati na problematiku tržišnog komuniciranja i pomoći menadžmentu preduzeća u rješavanju svakodnevnih problema uspostavljanjem odnosa razumjevanja sa potrošačima i javnosti.
Seminar se održava u prostorijama Univerziteta za poslovne studije u Banjaluci, u vremenu od 10:00 do 13:30 časova. Svi polaznici dobijaju sertifikat po odslušanom seminaru.