NJUJORK, Prvo i osnovno pravilo obučenih za uspjeh je da “nema opuštanja”.
Uvijek su u poslovnom izdanju jer „nikada ne znate koga možete sresti“.
Neki bi rekli „odjelo ne čini čovjeka“, ali ogromna tekstilna i modna industrija upravo su se kladile da ovo nije tačno i svoj posao bazirale na činjenici da je veoma važno šta imate na sebi.
Vremena su se promijenila i danas strogo poslovno oblačenje nije obaveza u mnogim kompanijama. Ostavljeno je zaposlenima da procjene kako treba da izgledaju na poslu. Ovdje nastaje problem jer su mnogi odjevni izbori pojedinih zaposlenih vrlo diskutabilni – od džinsa, džempera i neukusnih kombinacija koje okolini šalju veoma lošu poruku.
Nije novina da ljudi prije daju informacije i novac u dobrotvorne svrhe ili napojnice osobama koje su dobro obučene.
Eksperimentišite sa svojim izgledom. Posmatrajte kako vas poslovni saradnici i partneri doživljavaju u različitim odjevnim kombinacijama. U zavisnosti od njihove reakcije i od toga šta želite od svoje karijere donesite konačnu odluku koja je „ambalaža“ najbolja za vas, prenose agencije.