NJUJORK, Koga prvo “vidite” kada pokušate da zamislite prosječnog korisnika Tvitera?
Prema novom istraživanju, tipičan korisnik Tvitera je mlada žena odjevena u ljubičasto.
Kompanija za praćanje društvenih mreža Beevolve nedavno je istražila 36 miliona Tviter profila i rezultate istraživanja objavila u studiji pod nazivom”Iscrpna studija o korisnicima Tvitera širom svijeta”.
U toj studiji oslikan je portret sasvim obične mikro-blogerke. To je 28-godišnja djevojka koja posjeduje iPhone, ima 208 sljedbenika, prati tweetove o modi i porodici, najviše voli ljubičastu boju i često koristi riječ “ljubav” u svojim postovima.
Više od 70 odsto korisnika je starosti između 15 i 25 godina. Čak 68,9 odsto “tviteraša” koristi iOS uređaje, a 25 odsto korisnika nikada nije poslalo nijedan tweet.
Prema pisanju Wall Street Journala, istraživanje je prilično tačno, prenose agencije.