BEOGRAD, Reklamacije zbog visine računa za mobilni telefon sve su češće od kada u ponudi mobilnih operatera u Srbiji preovladavaju android i drugi „smart” telefoni, pišu mediji.
Korisnici se žale na paprene račune i komentarišu da od zaposlenih nisu dobili dovoljno informacija o pravilnom korišćenju prilikom kupovine „androida” (i drugih „pametnih” telefona).
Sa druge strane, operateri tvrde da iscrpno informišu klijente, uz posebnu napomenu da ograniče upotrebu interneta kako ih računi ne bi neprijatno iznenadili, posebno ako planiraju da telefon koriste na ljetovanju u inostranstvu. Pregledanje pošte, čitanje vijesti ili pristup Fejsbuku iz inostranstva skuplje je i deset puta nego u saobraćaju u Srbiji.
Ukoliko koriste vi-fi u inostranstvu, korisnici bi trebalo da obrate pažnju na to da li je isključen data saobraćaj u romingu ili uopšte (postoje obe opcije na android operativnom sistemu).