SARAJEVO, Ministar transporta i komunikacija BiH Damir Hadžić informisao je danas predstavnike javnih RTV servisa da je digitalizacija jedan o prioritetnih projekata ovog ministarstva i da se intenzivno radi na ostvarivanju uslova za njegovu realizaciju u predviđenom roku do kraja 2014. godine.
Hadžić je naglasio spremnost resornog ministarstva da pomogne javnim RTV servisima u BiH u realizaciji njihovog dijela obaveza u procesu projekta digitalizacije, dodajući da je njihova prethodna obaveza uspostavljanje korporacije javnih RTV servisa BiH.
Ova korporacija bi, između ostalog, bila nadležna za korištenje i upravljanje digitalnim resursima za koje BiH izdvaja više desetina miliona evra.
Upravni odbori javnih RTV servisa bili su zakonski obavezni da osnuju korporaciju javnih RTV servisa još prije više od šest godina, ali to ni do danas nisu učinili, saopšteno je iz Savjeta ministara BiH.
Predstavnici javnih RTV servisa u BiH (BHRT, RTRS i FRTV) informisali su Hadžića o njihovoj aktuelnoj poslovnoj situaciji i o pripremama za uključivanje u digitalni proces proizvodnje programa.
Istaknut je interes javnih servisa za prelazak sa analognog na digitalni sistem proizvodnje, prenosa i emitovanja programa, ali i njihove ograničene finansijske i kadrovske mogućnosti za taj posao. Srna
1 komentar
Molimo Vas da pročitate sledeća pravila prije komentarisanja:
Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]
Opet nova korporacija, novi rukovodioci i radnici a ni ova tri servisa ne mogu da opstanu.