NJUJORK, Kada kompanije rješavaju pritužbe putem društvenih mreža, klijenti sa njima više posluju.
Klijenti ne žele samo da riješite njihov problem već pritom sa vama žele da ostvare još kvaliteniju interakciju.
Ako je vjerovati istraživanju American Express study , firme koje problem klijenata rješavaju putem društvenih mreža ostvaruju 21 odsto veću prodaju od onih koje pritužbe rješavaju telefonski ili pismenim putem. Istraživanje takođe pokazuje da se jedan od pet kupaca sada okreće društvenim mrežama ako ima pritužbu – prije nego što kontaktira samu firmu.
Kada je u pitanju odgovor sa zakašnjenjem, istraživanje je pokazalo da će ga klijenti bolje prihvatiti online, nego ako ih stavite ‘na čekanje’ u telefonskom razgovoru.
Ako vas brinu određene mane pisane forme, npr. nedostatak glasa, ne brinite. Istraživanje je dokazalo da klijenti online odgovor doživljavaju direktnijim kontaktom od kontakta uživo, npr. telefonskog razgovora, prenose agencije.