NJUJORK, Za razliku od možda privatne sfere u poslu je loše biti normalan, jer to se često povezuje sa prosječan, tipičan, čest, običan.
1. Najbolja praksa
Kada kompanija pokreće neki projekat, izlazi na strana tržišta, zasigurno kreće od ‘najbolje prakse’ i traži uspješne primjere. Menadžement ne zanima uobičajena procedura, zanimaju ih vrhunski rezultati.
2. Zadovoljstvo kupaca
Ko bi htio da potrošači njegov proizvod ili uslugu ocjene sa OK, uobičajenom, normalnom? Niko ko u planu ima razvijanje biznisa. Tipična usluga i proizvod u prosjeku industrije ili odlična usluga i vanserijski proizvod? Odgovor je jasan.
3. Zapošljavanje
Kada firma traži novi kadar mislite li da im je na vrhu liste prioriteta, prosječna inteligencija? Teško, prije će na popisu biti inovativan, stručnjak, iskusan. Bez obzira na zahtjevnost položaja niko ne želi prosječnog radnika.
4. Istraživanje i razvoj
Segment koji je potpuno nezamisliv bez inovativnih radnika koji na stvari gledaju iz drugačijeg ugla. Apple i IBM zasigurno u svojim sektorima imaju genijalce inženjere, a ne prosječne studente. Pa što ako su malo neobični, geekovi, čudni? Njihove ideje rado konzumira čitav svijet, prenose agencije.