LONDON, Kompanija Research in Motion odustaje od poslovnog modela BlackBerrya, smatrajući da ne može uspjeti ako pokušava da se svidi svima.
Čini se kako je proizvođač slavnog BlackBerrya odlučio baciti peškir u ring, objavivši juče kako se povlači s velike većine svojih dosadašnjih tržišta.
Kompanija Research in Motion (RIM) objavila je kako će se u budućnosti fokusirati uglavnom na poslovne korisnike, koji su i do sada najčešće bili vrlo vjerni kupci BlackBerry uređaja.
„Planiramo se u potpunosti fokusirati na poslovne korisnike i učvrstiti svoju vodeću poziciju u ovom segmentu”, rekao je direktor kompanije Thorsten Heins.
Ova odluka dolazi nakon vrlo teškog razdoblja za kompaniju, koje je kulminiralo jučerašnjom ostavkom direktora Jima Balsilliea, Davida Yacha, voditelja softvera, i Jima Rowana, voditelja globalnih operacija.
Ostavke su uslijedile nakon katastrofalnih poslovnih rezultata, koji su na kraju bili lošiji od najcrnjih očekivanja. RIM je proteklo tromjesečje završio s gubitkom od 125 miliona dolara i padom vrijednosti od 24 centa po akciji, naspram 934 miliona dolara dobitka samo godinu ranije, prenose agencije.