VAŠINGTON, Kampanja za reizbor američkog predsjednika Baraka Obame u februaru je prikupila 21 miliona dolara, a među najvećim donatorima su bankari i zaposleni u Majkrosoftu.
Među donatorima koji su otkrili svoje poslodavce najdarežljiviji su bili zaposleni Majkrosofta, koji su u februaru Obaminoj kampanji dali 91.881 dolara, piše Blumberg.
Prema podacima Federalne izborne komisije, zaposleni Vels Farga za Obaminu kampanju donirali su 16.290 dolara i bili njeni šesti najveći donatori. Radnici JP Morgana i Goldman Saksa na listi donatora zauzeli su 10. i 11. mjesto, i to zahvaljujući ukupnim prilozima od 14.903, odnosno 14.610 dolara.
Veliki izvor novca za Obaminu kampanju i dalje su mali donatori, koji su i prije četiri godine imali veliku ulogu u njegovom izboru za predsjednika – čak 54 odsto ukupnih donacija stiglo je od pojedinačnih priloga koji nisu premašili 200 dolara., prenose agencije.