BANJALUKA, Banjalučka pivara je na druženju sa predstavnicima medija službeno predstavila novi logotip.
Izmjena vizuelnog identiteta mnogo je više od promjene izgleda i predstavlja iskorak ka budućnosti, početak novih investicija, praćenje i kreiranje trendova i promjenu poslovnog pristupa s ciljem potpunijeg odgovora na potrebe i zahtjeve naših kupaca i tržišta, navodi se u saopštenju Banjalučke pivare.
Odluka o promjeni logotipa je proizvod posvećenosti neprestanom razvoju i budućnosti, ali i uspostavljanje snažnije veze s našom istorijom i nastavak tradicije kvaliteta. Ponos, poštovanje i inspiracija koju Banjalučka pivara crpi iz tradicije integrisani su u novi logotip kroz alate kojima se na samim počecima Banjalučke pivare ručno pravilo pivo.
“Oslanjajući se na tradiciju koja nam je svima od neprocjenjive važnosti i iskustvo koje nam daje stabilan oslonac u poslovanju, promjene vidimo kao mogućnost da se bolje pozicioniramo na tržištu, da osnažimo postojeću saradnju s našim potrošačima i izgradimo nova partnerstva“, rekao je generalni direktor Banjalučke pivare Nicholas Penny.
Promjena vizuelnog identiteta tek je prvi korak u zaokretu koji pravimo kako bismo obezbijedili još bolji kvalitet, postigli bolje rezultate i stvorili novu vrijednost na zadovoljstvo svojih zaposlenih, kupaca i zajednice u kojoj djelujemo.
1 komentar
Molimo Vas da pročitate sledeća pravila prije komentarisanja:
Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]
fasada drži, a temelji klize