VAŠINGTON, Kris Hjuz, jedan od osnivača “Fejsbuka” i bivši glavni strateg predsjedničke kampanje Baraka Obame 2008. godine, kupio je većinski udio magazina “Nova republika” /The New Republic/.
Hjuz (28) će postati izdavač i glavni i odgovorni urednik magazina starog skoro 100 godina, koji se bavi američkom politikom.
Očekuje se da će on i na ovom radnom mjestu primijeniti svoje znanje iz digitalne tehnologije.
“Nova republika” objavljuje dnevni Veb magazin. Ovaj magazin nije objelodanio finansijske uslove transakcije niti tačnu sumu udjela.
Hjuz je osnovao “Fejsbuk” 2004. na Harvardu zajedno sa svojim tadašnjim cimerima a sada izvršnim direktorima Markom Cukerbergom i Dastinom Moskovicem.
Od rada na Obaminoj kampanju Hjuz je osnovao Džumo /Jumo.com/ 2010. godine, neprofitni sajt čiji je cilj međusobno pomaganje ljudi, a kasnije je on spojen sa sajtom Dobar /GOOD/ 2011. godine koji uključuje i određenu socijalnu angažovanost.