NJUJORK, Iako se u kriznim vremenima malo koja firma odlučuje na tako drastične mjere, ponekad je otpustiti klijenta korak koji vam može uštediti vrijeme i novac.
Iako će se gubitak klijenta odraziti na vašu finansijsku poziciju, postoje situacije u kojima je bolje na vrijeme raskinuti poslovni odnos od kojega imate više štete nego koristi.
1. Klijent vas omalovažava
Život je prekratak za poslovanje sa ljudima koji vas i vaše zaposlene tretiraju kao građane drugog reda. Klijent koji izaziva neprekidni stres u vašoj firmi kao kolateralnu štetu izazvaće sumnju zaposlenih u vaše liderske kvalitete.
2. Klijent ne cijeni dovoljno vaš trud
Cijena vaših usluga uključuje vrijednost i kvalitet same usluge, uloženi trud i posvećenost. Ukoliko klijent neprestano pokušava da snizi cijenu, očigledno ne poštuje vrijednost onoga što prodajete. Ako nije došlo do pomaka u kvalitetu nema razloga da pristanete na nižu cijenu.
3. Klijent se pretjerano miješa u vaš posao
Klijent je vaše usluge odabrao s razlogom. « Nestručno » uplitanje klijenta u «stručni» posao može da dovede do neželjenih situacija. Uvjerite klijenta kako ste stručnjaci u svom poslu jednako kao i oni u svojem.
4. Klijent ne poštuje vaše ključne vrijednosti
Postoji čitav set uverenja kojim se vodi vaše poslovanje. Ukoliko klijent ne dijeli iste stavove i očekuje da poslovanje prilagodite njihovim ne baš u potpunosti «legalnim» metodama, možda je vrijeme da se pozdravite, prenose agencije.
1 komentar
Molimo Vas da pročitate sledeća pravila prije komentarisanja:
Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]
..ee, vala baš……….