SAN FRANCISKO, U restoranima, na filmovima i u kancelarijama provjeravanje profila na Facebooku postala je uobičajena navika za preko 800 miliona korisnika internet socijalnih mreža.
Sada ta navika se proširila i na druga mjesta – na automobile.
Proizvođač automobila ”Mercedes benz” društvenu mrežu Facebook uveo je i u automobile sa specijalnom verzijom servisa koji je ugrađen u novi automobilski telematički sistem koji će biti predstavljen na ”Električnoj potrošačkoj” zabavi u Las Vegasu ove nedjelje.
Pristup Facebooku u automobili neće biti potpuno isti kao kada se ova mreža koristi putem personalnih kompjutera ili preko smart-telefona. Verzija će biti ponuđena u vrsti automobila Mercedes ‘Daimler AG, a imaće limitirani broj karakteristika, specijalno će biti prilagođen vozačima i fokusiran na lokacije, prijatelje i posao.
Vozač će brzo moći na Facebooku da objavi post brzim kucanjem i okretanjem dugmeta. Ako je destinacija već ubačena u automobilski navigacioni sistem, vozač će automatski moći da objavi na Facebooku gdje se nalazi na putu i koliko mu treba do destinacije.
Facebook je jedna od nekoliko specijalno dizajniranih aplikacija uključujući i “Google” i “Yelp”, koje vozači mercedesa mogu brzo koristiti tokom vožnje, prenose agencije.