PARIZ, Jedan od glavnih razloga gubitka prijatelja sa društvenih mreža Facebooka i Twittera su uvredljivi komentari, pokazala je anketa korisnika Interneta koju je sproveo “MN Insajt”.
Prema rezultatima ove ankete, prijatelji se najčešće gube zbog objavljivanja neumjesnih komentara (55 odsto), deprimirajućih statusa (23 odsto), odsustva interakcije (20 odsto) i političkih komentara (14 odsto).
Žene se najlakše mogu šokirati pisanjem deplasiranih poruka, dok muškarci ne bi voljeli da se među njihovim prijateljima nađu osobe koje traže “žrtve” da im se nešto proda.
Neki korisnici Facebooka, posebno oni koji imaju veliki broj prijatelja, ne vole da budu prečesto kontaktirani ili da njihovi prijatelji objavljuju veliki broj statusa.
Najbolji način da se poveća broj prijatelja na Facebooku jeste da se, kako preporučuje “NM Insajt”, izađe i sretnu ljudi u stvarnom životu. To je glavni razlog, u 82 odsto slučajeva, da korisnici društvenih mreža uvrste nekog “među svoje prijatelje”, prenose agencije.