NJUJORK, Profesionalna društvena mreža LinkedIn poslovala je s malim gubitkom u trećem tromjesečju, usljed većih ulaganja u istraživanje i razvoj, dok su prihodi istovremeno više nego udvostručeni.
Kompanija je u proteklom kvartalu poslovala s neto gubitkom od 1,6 miliona dolara, dok je godinu ranije bilježila neto dobit od 4 miliona dolara. Međutim, tromjesečni prihodi su zabilježili skok od čak 126 odsto na 139,5 miliona dolara, stoji u finansijskom izvještaju. Na američkom tržištu ostvareno je 67 odsto ukupnih prihoda. Prilagođena operativna dobit iznosila je 24,7 miliona dolara ili 18 odsto prihoda, u poređenju 11,1 milion dolara godinu ranije. LinkedIn je u proteklom tromjesečju brojio 131,2 miliona registrovanih korisnika, što je povećanje od 63 odsto u odnosu na isti lanjski period. Poslovni.hr