STOKHOLM, Drugi svjetski proizvođač i distributer odjeće, kompanija H&M (Hennes&Mauritz), u novembru je povećao prodaju 10 odsto, što je iznad očekivanja analitičara koji su u prosjeku predvidjeli rast od devet odsto, saopšteno je iz te kompanije.
Dobar rezultat ostvaren je uprkos neuobičajeno visokim temperaturama za jesen, zbog kojih su kupci odložili kupovinu zimske odjeće koja ima veće prodajne cijene.
Ova švedska kompanija je u periodu septembar-novembar, što je njen četvrti kvartal fiskalne godine, zabilježila prihode od 42,6 milijardi kruna (4,53 milijarde evra), za razliku od 36,5 milijardi u istom periodu prošle godine, prenosi Rojters.
Na kraju novembra H&M je brojao ukupno 3.511 prodajnih objekata u 55 zemalja širom svijeta, dok je na kraju prošlogodišnjeg novembra raspolagao sa 3.132 prodavnice. Tanjug