VATERLO, Ključ za povećanje prihoda u 2015. godini može biti ponuda većeg izbora poklona sa ličnim pečatom, naročito tokom sezone darivanja.
To je pokazala studija koju je sprovela kompanija Master kard o potrošačkim navikama tokom sezone kupovine, koja je otkrila i da ljudi vole da poklanjaju i primaju poklone koju mogu biti personalizovani i koji imaju lični značaj.
Studija je sprovedena u Evropi, obuhvatila je više od 15.000 kupaca iz 17 zemalja a, između ostalog, pokazala je da u uslovima ekonomskih pristisaka kupcima najviše znači pažnja i razumijevanje onoga šta zaista žele.
Skoro polovina Evropljana smatra da je poklanjanje gotovine uvredljivo, iako jedna desetina priznaje da je to već nekad uradila. Jedan od najčešćih izgovora bio je da njihove drage osobe nisu znale šta da kupe.
Studija je otkrila i da 78 odsto ispitanika voli da kupuje poklone jadnu nedjelju unaprijed pa čak i ranije, kao i da su muškarci prije skloniji da kupuju u posljednjem trenutku nego žene. Tanjug