BEOGRAD, Narodna banka Srbije je od Pejpala (Paypal) dobila zvaničnu potvrdu da su svi pravni i regulatorni uslovi u Srbiji za funkcionisanje Pejpal sistema ispunjeni i da je do odlaganja opcije za primanje novca došlo isključivo zbog tehničkog problema, saopštila je danas NBS.
U toj kompaniji navode da, iako su planirali da početkom oktobra omoguće vlasnicima Pejpal računa u Srbiji da primaju novčana sredstva, zbog tehničkog problema morali su da odlože puštanje te funkcije u opticaj.
Kažu da je cilj Pejpala da što je više moguće olakša onlajn plaćanja i naplate i ističu da neće ponovo započeti postupak puštanja pomenute funkcije u opticaj dok ne budu sigurni da će iskustva njihovih klijenata biti najbolja moguća.
“Imajući u vidu veličinu i ozbiljnost globalne kompanije kakva je Pejpal, vrlo neuvjerljivo su nam zvučala objašnjenja trećih lica prema kojima su nepredvidive okolnosti zbog kojih je obustavljen pomenuti servis prijema novca bili finansijski propisi u Srbiji, posebno ako se zna da su predstavnici Pejpala najavili uvođenje servisa prijema novca upravo nakon razgovora sa predstavnicima NBS i nadležnih ministarstava o regulatornom okviru u Srbiji i potvrde da nema prepreka za uvođenje ovog servisa”, navode iz NBS.
NBS je poručila u saopštenju da će u okviru svojih nadležnosti i dalje obezbjeđivati sve neophodne uslove i podršku funkcionisanju Pejpal servisa. Tanjug