JAGODINA, “Vivo” šoping centar u Jagodini, otvoren 18. septembra, za četiri dana posjetilo je 100. 000 kupaca i postao je trgovački hit južno od Beograda, izjavio je juče direktor tog centra Pavle Andrić.
“Na dan otvaranja, 18. septembra, bilo je 30.000 kupaca a toga dana uveče koncertu Željka Joksimovića, održanom u okviru svečanosti, prisustovalo je 15.000 ljudi”, rekao je Andrić.
Ovo su podaci koje je pratila naša služba, objasnio je Andrić i istakao da su mu zakupci lokala rekli da su zadovoljni prometom.
“Vivo” šoping centar se nalazi u Turističko sportskom centru, na lokaciji površine 25.000 kvadratnih metara, 10.000 kvadratnih metara je prodajni prostor i u njemu radi 30 najpoznatijih svjetskih brendova.
Riječ je o “širokom asortimanu mode, odjeće, obuće, opreme za bebe, dječije garderobe i igračaka, sportskih artikala, namještaja, kućanskih potrepština, tehnike, bijele tehnike, sitnih kućanskih i IT aparata, kozmetike, lijekova, sa najboljim odnosom cijene i kvaliteta”, podsjetio je Andrić.
Među njima su: Gate, NY, Takofashion, ExtremIntimo, Laguna, Springfield, Sportvision, Deichman, SChoester, DM, Topshop, Benu, Planika, Legend, Lilly, Martini Vesto, Home centar.
U okviru šoping centra je i restoran specijaliteta ali i brze hrane.
Kompleks “Vivo” šoping centra čine četiri zgrade, koje u smislu forme i osjećaja predstavljaju jednu cjelinu, rekao je Andrić. Tanjug