Leonardo, Rafaelo, Donatelo, Michelangelo i Hello Kitty u novoj nezaboravno avanturi
BANJALUKA, Od 01. septembra u Konzumu, Mercatoru i DP Marketima zavladala je NIKIforija.
Glavni junaci ove vesele avanture su Ninja kornjače i omiljena Hello Kitty. Ovaj super zanimljivi Loyalty program oduševiće djevojčice i dječake, ali i njihove roditelje.
Ninja kornjače obožavaju djeca širom svijeta, a nakon svjetske premijere filma Teenage Mutant Ninja Turtles, koji se počeo prikazivati i u našim kino dvoranama, možemo očekivati pravu ninjomaniju. Hello Kitty, omiljena maca koja je osvojila kako najmlađe tako i one nešto starije pripadnice ljepšeg pola, ove godine slavi i svoj četrdeseti rođendan. Naime, ovaj interesani lik s crvenom mašnicom dizajnirala je japanska dizajnerica Yuko Shimizu, a prvi put se pojavila 1974. godine u Japanu. Prepoznavši snagu ovih, zasigurno svjetski najjačih licenčnih brendova, Konzum, Mercator i DP marketi su za svoje kupce pripremili nezaboravnu avanturu u prodavnicama, koje će biti u potpunosti u znaku ovih omiljenih dječijih likova.
NIKIforija se sastoji od više elemenata koji ovaj Loyalty program čine uzbudljivim. Kupovinom u iznosu 15KM ili kupovinom posebno označenih proizvoda koji učestvuju u programu, kupac na kasama dobija besplatnu 3D karticu sa žigom. Kolekcija 3D kartica sastoji se od 36 različitih kartica s likom Ninja kornjača odnosno Hello Kitty, koje nisu samoljepljive te su stoga pogodne za igru i razmjenu. Sakupljanjem atraktivnih 3D kartica s likovima Ninja kornjača i Hello Kitty, cilj je popuniti posebno osmišljen album. Uz polja predviđena za umetanje 3D kartica, album sadrži i mnoštvo dodatnih priča, igara, bojanki i zagonetki, izvrsnih za čitanje i zabavu. Ninja kornjača i Hello Kitty albumi dostupni su u cool kutiji za zabavu, tzv. Collector box-u, koji se nalazi u prodaji po cijeni 6,95 KM. Uz album za umetanje 3D kartica, Collector box sadrži i 2 društvene igre, Rollinz figurice, kockicu za igru te knjižicu za sakupljanje žigova. Uz sakupljenih 10 žigova, kupac na kasi osvaja besplatnu Rollinz figuricu. Rollinz figurice mogu se nabaviti i u redovnoj prodaji po cijeni 2,95 KM.
Loyalty program NIKIforija će tresti Konzum, Mercator i DP markete sve do 26. oktobra 2014. godine. U tom periodu biće organizovano mnoštvo prigodnih događanja i vesele zabave s popularnim Ninjama i Hello Kitty u prodavnicama Konzuma, Mercatora i DP marketa širom Bosne i Hercegovine. Djeca i roditelji imaće priliku uživati u atraktivnim zabavnim sadržajima i programu u velikom NIKIforija selu. Prvo druženje planirano je već ovog vikenda u Sarajevu, a u narednim danima, vesela Njinja i Hello Kitty družina posjetiće Banjaluku, Livno, Mostar, Doboj, Zenicu, Tuzlu i Bijeljinu, navodi se u saopštenju.
Pridružite se i Vi NIKIforiji u Konzumu, Mercatoru i DP Marketima i uživajte u zabavi s omiljenim Ninja kornjačama i Hello Kitty!
4 komentara
Molimo Vas da pročitate sledeća pravila prije komentarisanja:
Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]
a kakvi pokloni se dobijaju??
da li će se produžiti igra halo kiti i ninđa kornjača imamo žigove nismo uspjeli podići figurice, molim vas produžite
imam dva albuma popunjena nisam na vrijem podigla molim vas da produžite da bi mogli podići nisam jedina ima nas dosta hvala unaprijed
Molim vas odgovorite mi da znam hoćete li produžiti hvala