NJUJORK, Profit društvene mreže Fejsbuk (Facebook) je u drugom kvartalu i više nego udvostručen zahvaljujući velikom prilivu prihoda od reklama i rastućem broju korisnika.
Neto profit Fejsbuka je, u tri mjeseca zaključno sa 30. junom, uvećan 138 odsto na 791 milion dolara, što je preko dva puta više u odnosu na profit od 333 miliona dolara iz istog perioda lani, navodi se u saopštenju te kompanije, a prenosi agencija Frans pres.
“Imali smo uspješan drugi kvartal. Naša zajednica je nastavila da raste, i uočili smo veliki broj mogućnosti u povezivanju sa ostatkom svijeta”, izjavio je izvršni direktor i suosnivač Fejsbuka, Mark Zakerberg.
Prihodi Fejsbuka su u tom kvartalu porasli na 2,91 milijardu dolara, od čega je 62 odsto uprihodovano od reklama na mobilnim uređajima poput smartfona i tablet računara.
Kao ključ uspjeha ove kompanije, analitičari navode sve veći broj korisnika te društvene mreže koji se putem svojih mobilnih uređaja povezuju na Fejsbuk. Broj ljudi koji su makar jedanput mjesečno posjetili Fejsbuk porastao je na 1,32 milijarde, za 14 odsto više u odnosu na isti kvartal lani, dok je broj aktivnih korisnika sa mobilnih uređaja porastao na 1,07 milijardi, dodaje se u saopštenju Fejsbuka. Tanjug