PODGORICA , Uprkos tome što se na na već zasićenom crnogorskom tržištu pojavila kao treći operater, kompanija m:tel posluje uspješno a to je postigla zahvaljujući kvalitetu kao i liderstvu u servisima baziranim na mobilnom internetu.
Za sedam godina od kada je osnovana, kompanija m:tel uspjela je da osvoji 27,5 odsto tržišta u Crnoj Gori, a u infrastrukturne i razvojne projekte uložila je oko 115 miliona evra.
Od prije dvije godine posluje sa profitom, što su samo neki od pokazatelja uspješnosti kompanije koja je 9. jula proslavila sedmi rođendan.
Korisnici m:tel mreže mogu kroz m:go aplikacije da besplatno telefoniraju ili šalju SMS poruke iz rominga, gledaju PINK paket kanale i Arenu, informišu se o najnovijim vijestima na Mondu, koriste Montenegro Talking aplikaciju i tako se upoznaju sa ljepotama Crne Gore ili koriste dvije jedinstvene socijalne mreže LaudUP i Teren.
Povodom sedmog rođendana m:tel je pustio novu mrežu – „revolucija“ čiji paket ima novu numeraciju 060, jedinstvene benefite za pozive prema svim mrežama u Crnoj Gori kao i besplatne internet opcije. Ova mreža je sasvim nova ponuda na telekomunikacionom tržištu Crne Gore pa otud i naziv „revolucija“.
Izvršni direktor m:tela Vladimir Lučić koji je na čelu kompanije dvije godine od projekata koji su planirani za ovu godinu ističe završetak modernizacije mobilne koja će omogućiti brz internet u svim djelovima Crne Gore a takođe je najavio izgradnju optičke infrastrukture do svih većih gradova kao početak modernizacije fiksne mreže. Fiksna mreža inače jedina je usluga sa kojom m:tel nije ostvario planirane rezultate a u Crnoj Gori na tržištu fiksne telefonije m:tel učestvuje sa svega dva odsto.
– Eventualna privatizacija Telekoma Srbija čiji smo mi dio ni u kom slučaju neće se odraziti na poslovanje m:tela – kazao je za Danas Lučić odgovarajući na pitanje da li privatizacije Telekoma Srbije ako dođe do nje, o čemu se u posljednje vrijeme govori, može uticati na poslovanje m:tela. Kada je riječ o fiksnoj telefoniji, direktor Lučić kaže da je to jedina usluga sa kojom nisu zadovoljni ali da će je modernizacijom poboljšati. Danas