VRNJAČKA BANJA, Turistička organizacija Vrnjačke Banje je prva u Srbiji koja je odlučila da ide u korak sa vremenom i modernim tehnologijama, te da putem društvenih mreža okupi zainteresovane za jedan sasvim inovativan način predstavljanja turističke ponude.
Kao što tviteraši imaju TweetUp, u slučaju Vrnjačke Banje, takvo druženje bi se zvalo – “#VrnjackiPRUp“.
Goran Karavesović iz TO Vrnjačka Banja kaže da svaki promoter ima od 500 do 10.000 ljudi koji ih prate, tako da bi na ovakav vid promocije, broj ljudi koji bi vidjeli nešto vezano za Vrnjačku Banju, bio mjeren velikim brojem.
“Ideja je da se okupe ljudi iz blogosfere, tvitosfere i ostalih savremenih formi komunikacije, edukacije, marketinga i PR-a, koji gaje interesovanje prema kulturi, turizmu i promociji nacionalnih brendova, među koje svakako spada i Vrnjačka Banja, kako bismo udruženim snagama razmijenili ideje i saslušali sugestije, koje bi mogle unaprijediti našu turističku ponudu“, kaže Karavesović.
Posjetioci ovog prvog tweetup-a organizovanog od strane jedne turističke organizacije u saradnji sa PR portalom www.zajavnost.info, imaće prilike da se 14. juna upoznaju sa istorijom i proizvodnjom čuvene “Vode Vrnjci”, obiđu hotel Merkur, zakače svoj katanac na Mostu ljubavi, slikaju se ispred maskote Vrnjačke Banje – vrapca Gočka, obuju tradicionalne opanke koji su nova atrakcija Banje, posjete kupatilo i upoznaju se sa novim spa centrom ili obiđu centralni i japanski vrt. Tanjug