VAŠINGTON/PARIZ, Broj aktivnih mjesečnih korisnika društvene mreže Tviter u prvom tromjesečju ove godine porastao je 5,8 odsto u odnosu na isti kvartal prethodne godine, na 255 miliona, ali zbog usporavanja rasta, cijena akcije ove kompanije pala je više od 10 odsto, dospjevši na najniži nivo od početka trgovanja na berzi.
Iako je rast broja korisnika u posmatranom kvartalu bio brži nego u posljednjem kvartalu prošle godine, kada je iznosio 3,8 odsto, ono što zabrinjava ovu kompaniju, sa sjedištem u San Francisku, jeste usporavanje na godišnjem nivou, što pokazuje da kompanija ima poteškoća u održavanju interesa postojećih i privlačenju novih klijenata, prenosi francuski list Kapital.
Broj korisnika Tvitera znatno je manji od njegovog najvećeg konkurenta, Fejsbuka (Facebook), koji broji oko 1,28 milijardi aktivnih korisnika.
Ipak, prihodi Tvitera u prvom kvartalu 2014. porasli su više nego što su predviđali finansijski stručnjaci, na 250 miliona dolara, a najveći dio potekao je od oglašavanja, pri čemu su najgledaniji oglasi bili oni na mobilnim telefonima.
I pored rasta prihoda, kompanija je i dalje u gubitku, čak je u odnosu na prvi kvartal 2013. on skoro pet puta veći i iznosio je 132 miliona dolara. Tanjug