BEOGRAD, Ovogodišnja, četvrta po redu konferencija Digital dej, posvećena ekspanziji smart telefona i tableta i njihovom uticaju na navike potrošača biće održana 7. maja u beogradskom Domu omladine, pod sloganom “Povezani u pokretu”.
“Ekspanzija društvenih mreža je za kratko vrijeme donijela velike promjene u načinu oglašavanja na onlajn platformama. Dvosmjerna komunikacija postavila je nove standarde u razumijevanju oglašavanja, a sadržaji koji promovišu određeni brend, moraju se prilagoditi novim uslovima”, rekla je izvršna direktorka IAB Srbija, Gabrijela Stjepanović.
Prema njenim riječima, potrebno je izazvati interakciju sa potrošačima, njihovo angažovanje, što podrazumijeva nove i kreativne pristupe, koji će prije svega privući kupce da se uključe u komunikaciju.
U okviru konferencije, međunarodni i predavači iz Srbije će podijeliti svoja iskustva i načine kako da se u moru informacija kojima su korisnici izloženi pronađe pravi pristup i skrene pažnja potrošača kako bi se poslala željena poruka.
Komunikacija putem novih medija, predstavlja veliki izazov za marketinške stručnjake i jedino konstantnim usavršavanjem i praćenjem trendova može se ostati u tržišnoj utakmici, navela je ona. Tanjug