VAŠINGTON, Američka marketinška kompanija Omnikom (Omnicom), koja je u procesu spajanja sa francuskom grupacijom Piblisi (Publicis), u prvom tromjesečju ove godine ostvarila je bolje rezultate od očekivanih, zahvaljujući prije svega dobrom poslovanju na domaćem tržištu.
U prvom kvartalu 2014, Omnikom, inače vlasnik agencija kao što su BBDO, Silverstejn&Partners i drugih, ostvario je prihode u iznosu od 3,50 milijardi dolara (2,53 milijarde evra), prema 3,39 milijardi u istom periodu godinu ranije. Finansijski analitičari očekivali su 3,48 milijardi dolara prihoda, prenio je Rojters.
Neto profit u posmatranom kvartalu vrijedio je 201,4 miliona dolara, dok je u istom tromjesečju 2013. iznosio 199,7 miliona dolara.
Spajanje sa francuskom kompanijom Piblisi, prema najavama, trebalo bi da bude završeno do kraja drugog ili na početku trećeg tromjesečja, a novi entitet predstavljaće najveću marketinšku kompaniju u svijetu. Tanjug