BEOGRAD, “Metalac” i “plazma” najbolji su brendovi u Srbiji u toku prethodnih 10 godina – saopšteno je iz Privredne komore Srbije /PKS/, koja je organizovala akciju “Najbolje iz Srbije”.
“Metalac” je proglašen za najbolji korporativni brend u toku prethodnih deset godina, a “plazma” za najbolji robni brend u prethodnoj deceniji.
Najbolje javno, državno ili dominantno državno preduzeće je “Telekom Srbija”, najbolji brend sa zaštićenim geografskim porijeklom je futoški kupus, dok je “Koka-kola helenik” najbolji inostrani korporativni brend koji posluje u Srbiji, a “Gasprom petrol stejšns” nagrađen je za najbolje uvođenje stranog brenda na tržište Srbije.
Najbolji izvoznik je “Fijat automobili Srbija”, a najbolji korporativni brendovi su Koncern “Bambi”, “Nektar”, “Hemofarm”, “Alfa plam”, “Mona”, NIS, DIS i “Energoprojekt entel”.
Što se tiče najboljeg robnog brenda, pobjednici su “iskon” ulje, “jelen” pivo, “meriks”, “Metalac” posuđe, “Ikstrim intimo” i hibrid suncokreta “sumo 1 PR”.
Nagrađeni su i “Mamas biskvit haus” kao najbolji lokalni brend, “Premia” kao najbolja trgovinska robna marka i “Naše zrno”, koje je ocijenjeno kao najuspješnije uvođenje novog brenda.
Desetu, jubilarnu akciju “Najbolje iz Srbije” organizovala je Privredna komora Srbije u saradnji sa Ministarstvom spoljne i unutrašnje trgovine i telekomunikacija Srbije i dnevnim ekonomskim listom “Privredni pregled”.
Ove godine za ovo prestižno priznanje konkurisalo je 175 brendova, a proglašena su 23 pobjednika za 2013. godinu, kao i najbolji robni i korporativni brend u protekloj deceniji. Srna