NJUJORK, Vrijednost brenda korporacije Apple porasla je za godinu dana za 17,4 milijardi dolara, na 104,68 milijardi dolara, procijenila je agencija Brand Finance, koja svake godine pravi rejting 500 najskupljih američkih trgovačkih marki.
U prvih pet su ušli još i Google, čija je vrijednost procijenjena na 68,6 milijardi dolara, šest milijardi dolara više nego prije godinu dana, zatim Microsoft, sa 62,8 milijardi dolara, 17,3 milijarde više nego prošle godine.
Slijedi Verizon, koji vrijedi 53,5 milijarde, poslije rasta od 13,5 milijardi i General Electric vrijednosti 52,5 milijardi dolara, 15,3 milijardi skuplji nego lani.
Top 10 najskupljih američkih brendova, prema verziji Brand Finance, zaključuju AT&T, Amazon, Wal-Mart, IBM i Coca-Cola, prenio je Itar tas. Coca-Cola je jedina iz prve desetorke koja je pojeftinila, sa 34,2 na 33,7 milijardi dolara.
Ukupna vrijednost deset najskupljih američkih brendova ove godine je premašila 550 milijardi dolara. Tanjug