LONDON, Troškovi britanskih kompanija za oglašavanje na mobilnim uređajima prvi put su ove godine premašili rashode za reklamu u novinama.
Prema procjeni istraživačke organizacije eMarketer, troškovi za mobilno oglašavanje povećani su 2014. godine 90 odsto, na 2,26 milijardi funti (3,53 milijarde dolara) u poređenju sa 1,19 milijardi funti u 2013. Pri tome, rashodi za reklamu u štampanim medijima smanjeni su pet odsto na 2,06 milijardi funti, prenijela je agencija Interfaks.
Do 2018. godine troškovi za mobilnu reklamu u Velikoj Britaniji činiće više od trećine ukupnih pokazatelja za sve oblike medija, predviđa eMarketer.
Ove godine troškovi za mobilno oglašavanje čine 15,1 odsto ukupnih troškova za reklamu (14,9 milijardi funti), dok na štampane medije ide 13,8 odsto. U 2015. taj odnos će biti 21 prema 17,3 odsto.
Sljedeće godine udio rashoda na TV reklamu smanjiće se na 23,8 odsto, sa 24,7 odsto ove godine i taj pokazatelj će nastaviti da se smanjuje do 2018. godine. Tanjug