BEOGRAD, Kompanija Futura plus, članica “Centro štampa Holdinga”, poslije četiri i po godine izašla je iz stečaja, i to je jedina firma u Srbiji koja je u posljednjih dvadeset godina uspjela da promjeni taj status.
“Centro štampa Holding” je 2011. godine od njemačke firme Vac Medija Grupe (Waz Medien Gruppa) kupila preduzeće “Štampa”, koje je tada bilo u blokadi sa višemilionskim gubicima a potom i firmu u stečaju “Futura plus”, opterećenu dugovima koji su se mjerili desetinama miliona evra i za čiju kupovinu nije bilo zainteresovanih investitora.
Uprkos riziku investiranja u dvije firme na rubu propasti, naša kompanija je u neuređenom tržištu i u razvoju njihovih potencijala vidjela šansu, navode iz Centro štampe.
Najveća odgovornost bila je obezbjeđivanje izvjesne budućnosti za zaposlene, za koje je, osim redovnih plata, uplaćivano oko osam miliona evra na ime poreza i doprinosa na godišnjem nivou, ističu iz tog preduzeća.
Dodaju da su investirali u informaciono tehnološki sistem, u sopstvenu logistiku, u poboljšanje i optimizovanje kvaliteta distributivne mreže, nove segmente poslovanja, da su uveli nove proizvodi i usluge, unaprijedili procese i upravljanje organizacijom, optimizovali troškove, angažovali vrhunski menadžment…
Zahvaljujući takvoj poslovnoj politici, ali i unapređenju prodaje i saradnje sa svim poslovnim partnerima, kako zadobijemo povjerenje poslovnog okruženja i utemeljimo novi put našeg daljeg poslovanja.
“Moje opredjeljenje je da investiram svoj novac u Srbiji, gdje moj profesionani put traje više od 20 godina. Zaista vjerujem da ovoj zemlji može biti bolje i da svi možemo da damo svoj doprinos… Cilj nam je da uvijek gradimo dugoročne poslove, što smo na primjeru kompanije Doncafe i Centroproizvod i dokazali, one su sada uspješne kompanije koje žive i rade i zapošljavaju više od 1.000 radnika”, izjavio je predsjednik “Centro štampa holdinga”, Darko Bajčetić.
Prema njegovim riječima, kupovinom “Štampe” i potraivanja prema “Futuri plus”, Centro štampa je ušla u najveći projekat do sada, kako po broju zaposlenih, kojih ima oko 3.500, tako i po veličini investicije i po težini zadatka.
“Pokazalo se da se naš višegodišnji ‘Sizifov posao’ isplatio. Kompaniju smo postavili na put uspješnih savremenih poslovnih sistema sa evropski koncipiranim načniom distribucije štampe, cigareta i ostalih proizvoda i usluga, i istrajaćemo u razvoju takvog koncepta poslovanja koji sprečava razvoj sive ekonomije i drugih nelegalnih aktivnosti”, kaže Bajčetić
Novi početak u poslovanju Centro štampa obilježen je novim brendom “Moj kiosk”, kioscima koji se mogu vidjeti na beogradskim ulicama.
Cilj je, kako navode u toj kompaniji, da se sačuva ono najbolje što su kiosci predstavljali – tradicija duža od 60 godina, dostupnost, inovativnost i prije svega prijateljska komunikacija. Tanjug