BEOGRAD, Turistička organizacija Srbije (TOS) učestvovaće na Međunarodnoj turističkoj berzi ITB 2014 koja počinje danas u Berlinu i traje do 9. marta.
Kako se navodi u saopštenju, TOS će na Sajamu predstaviti cjelinu turističke ponude Srbije, sa posebnim naglaskom na ponudi kratkih odmora u gradovima, putevima kulture u Srbiji, LifestyleSerbia – Srbija za mlade – što je ovogodišnja tema promotivne kampanje TOS-a, gastronomskoj ponudi, kao i zanimljivostima vezanim za područje Dunava, aktivnom odmoru u očuvanoj prirodi i manifestacijama u Srbiji.
TOS će na štandu organizovati prezentacije turističke ponude dunavskog regiona u Srbiji i održaće sastanke sa turističkim blogerima na ITB Blogger Speed Dating koji se organizuju u okviru Danube@ITB programa.
Na štandu Srbije će se naći dio posvećen Evropskim kulturnim rutama Evropske komisije (EuropeanCommišion on EuropeanCulturalRoutes) sa dodatnim promocijom Kulturnih ruta posvećenih kulturnom nasljeđu romanike – Transromanica.
Za potrebe predstavljanja turizma Srbije zakupljen je izložbeni prostor veličine 132 kvadratna metra, na kojem će, osim TOS-a, svoju ponudu predstaviti i Turistička organizacija Beograda, Pokrajinski sekretarijat za privredu, zapošljavanje i ravnopravnost tpolova AP Vojvodine, Turistička organizacija Vojvodine, Turistička organizacija Novog Sada, Turistička organizacija Čačka kao i predstavnici turističke privrede iz agencija Magelan Corporation, S .A. B. International, Dobročinstvo, Kon Tiki Travel i Kuće vina “Kovačević” i Novosadskog sajma.
Marketinška agencija iz Berlina, Mascontour, sa kojom TOS sarađuje na sprovođenju promotivnih aktivnosti na njemačkom turističkom tržištu, organizovaće na štandu niz susreta sa predstavnicima medija i organizatora putovanja iz Njemačke.
TOS će se, takođe, predstaviti i u okviru Dunavskog salona koji će ove godine biti organizovan u Ambasadi Slovačke i Predstavništvo pokrajine Baden-Virtemberga u Berlinu. Tanjug