BEOGRAD, U Banjaluku svake godine dolazi sve više turista iz regiona i inostranstva, čemu doprinosi i učešće na sajmovima, poput danas otvorenog 36. Međunarodnog sajma turizma u Beogradu, izjavio je direktor banjalučke Turističke organizacije Ostoja Barašin.
Barašin je naveo da je okosnica predstavljanja turističke ponude Banjaluke na izlagačkom štandu Republike Srpske i ove godine avanturistički turizam, ali i kultura i tradicija.
“U proteklim godinama smo učinili da avanturistički turizam ne bude naša glavna ponuda, tako da smo u značajnoj mjeri razvili segment kulture i tradicije”, rekao je Barašin novinarima na štandu Srpske na Beogradskom sajmu.
On je najavio da će u subotu, 1. marta biti predstavljen slavski običaj, koji će kroz scenski prikaz izvesti Kulturno-umjetničko društvo “Piskavica”, a kroz igru i pjesmu biće predstavljena i tradicija i kultura Banjaluke.
Barašin je rekao da će posjetiocima sajma biti predstavljena i gastro-ponuda Banjaluke kroz brendove: banjalučki ćevap, “nektar pivo” i sir “trapist”. Srna