ZAGREB , Lanjski pad prodaje novih putničkih automobila od 12 odsto u odnosu na 2012. godinu odražava se i na popratne djelatnosti u autoindustriji hrvatske – otkazan je Zagreb Auto Show.
Smotra najnovijih automobila hrvatskih zastupnika velikih autokuća trebala se održati od 20. do 26. ožujka, ali zbog kriznih statistika sve je odgođeno, prenosi Slobodna Dalmacija.
– Sajam se odgađa do trenutka kada će se poklopiti uslovi na tržištu koji će omogućiti da ga vratimo u njegovom pravom sjaju kakav zaslužuju i izlagači, ali i naša publika. Do tada ćemo i dalje s našim partnerima nastaviti na saradnji i zajedničkim pregovorima oko budućeg Auto Show-a – navodi se na stranicama Zagrebačkog velesajma.
Auto Show je zadnji put održan 2008., a budući da se održava svake druge godine, ovo je već treće uzastopno otkazivanje.
Pred početak krize, 2008. godine u Hrvatskoj je prodano 88.265 vozila, a lani 27.421 automobil. Slobodna Dalmacija