NJUJORK, Društvena mreža Facebook je predstavila novi dizajn za opciju Like i povratak Share dugmeta, a napravljeno je i zajedničko dugme koje ujedinjuje obje opcije. Dugme Like je 2010. godine prvi put predstavljeno i ovo je prvi njegov redizajn.
Iz kompanije kažu da su vidjeli veliki porast u korišćenju ova dva dugmeta i da će novi dizajniran stići na kompjutere i telefone korisnika u narednih nekoliko nedjelja. Preko dugmeta Like, Facebook ima više posjeta nego sve ostale mreže zajedno.
Ako ste koristili staro Like dugme, automatski ćete biti prebačeni na novi dizajn. Facebook tvrdi da će korisnicima biti lakše sa dugmetom koji uključuje Like i Share opcije, ali i dizajnirano Share dugme.
Like dugme dopušta da se sa samo jednim klikom linkovi postuju, dok Share omogućuje da se postave i lične poruke i ograniče korisnici koji mogu da vide šta ste podijelili.
Po podacima kompanije Facebook, Like i Share dugme, zajedno, učita se preko 22 milijardi puta dnevno i koristi ih 7,5 miliona veb sajtova, prenose agencije.