RIM, Prema riječima Lorenza Ramaciottia, šefa dizajnerskog ogranka Fiat Chrysler grupacije, novi modela Alfa Romeo Giulia, predstavlja jedan od najtežih izazova sa kojima se ova korporacija susrela u posljednje vrijeme.
Najveći problem zapravo leži u tome kako pomiriti dvije krajnosti – biti dizajnerski krajnje ekstravagantan, ali i „izdržati“ test vremena, odnosno ne „ostariti“ prebrzo, što je čest slučaj u posljednje vrijeme sa brojnim popularnim modelima.
Predstavljanje modela Giulia već je nekoliko puta odlagano, a najveći razlog krije se u činjenici da je prvobitno zamišljen kao evropski model koji bi zamijenio Alfu 159, međutim, nakon „spajanja“ Fiata i Chryslera, namjena Giulije je promijenjena, te je bilo neophodno prilagoditi je zahtjevima globalnog tržišta.
Kada je riječ o agregatima, Giulia će se u Evropi najvjerovatnije osloniti na dio game koja već pogoni Giuliettu, uz mogućnost 1,75-litarskog turbo motora od 240 KS, koji pokreće Alfu 4C, kao i neizbježnu upotrebu turbodizela od 1,9 ili 2,4 litre. Sa druge strane, za sjevernoameričko tržište najočigledniji kandidat je novi Chryslerov Pentastar V6 motor, ali i opcioni pogon na sva četiri točka, prenose agencije.