BERLIN, Informacije o špijuniranju američke obavještajne službe NSA, koje su posljednjih dana kulminirale vijestima o prisluškivanju evropskih funkcionera, dovele su do poplave vijesti o špijuniranju, a njemački mediji upozoravaju da građane špijunira i automobilska industrija.
Njemački časopis Auto Bild objavio je da proizvođači automobila uz pomoć brojnih naprava u vozilu skupljaju informacije o potrošnji goriva, broju putnika u vozilu ili o opterećenju, što im omogućava uvid u navike vozača.
Skupljanje podataka događa se u velikoj sivoj zoni, izjavio je za Auto Bild jedan profesor prava.
Sam vlasnik automobila nema mogućnost uvida u te podatke, jer samo proizvođači mogu da upravljaju određenim uređajima u vozilu.
Proizvođači zatim tako dobijene podatke mogu da upotrebe i protiv vlasnika vozila, ukazuje Auto Bild.
Jedan takav slučaj već je poznat, kad je proizvođač MAN odbio da vlasniku teretnog vozila promijeni dio koji je bio pod garancijom, jer je otkrio da je vozilo bilo preopterećeno. Tanjug