TOKIO, Sudeći po izvorima sa kojima je pričao sajt Edge, PS4 memorijski čitači su 40 – 50 odsto brži od onih u Xboxu One, a aritmetička logička jedinica Sonyja, ALU, je takođe skoro duplo brža.
Izvor za Edge takođe navodi primjer u kom verzija za developere na PS4 radi u 30 frejmova po sekundi u 1920 x 1080 rezoluciji dok na Xboxu radi u 20-ak frejmova u 1600 x 900 piksela.
Ono što bi svakako moglo da naljuti gejmere jeste izjava jednog izvora da će igre za PS4 imati ograničene performanse kako bi mogle da budu identične verziji za Xbox. Na ovaj način moglo bi da se izbjegne Microsoftovo nezadovoljstvo.
Važno je napomenuti i kako hardver Xboxa One nije finalan tako da će grafički drajveri na obje konzole biti dodatno dorađivani.
Microsoft je nedavno povećao klokovanu brzinu Xboxa, iako je jedan od developera izjavio da to ne utiče previše na ukupne performanse.
Portparol Microsofta izjavio je za Kotaku da je „arhitektura Xboxa izuzetno kompleksna i da to nijedna cifra ne može da prenese kao i da je konzola dizajnirana sa uravnoteženim performansama na umu“, prenose agencije.